YEŞİL DURSUNBEYİMİZE VE KÖYLERİNE HOŞGELDİNİZ; __________________

,,

5 Mart 2013 Salı

ilçemiz'de Sigarayı Bırakma Semineri Düzenlendi

Belediyemiz ve Dönüşüm Konağı Başarı Psikolojisi Enstitüsü Deneyimsel Tasarım Öğretisi Eğitimcisi Altuğ Gececi’nin girişimleri ile Dursunbey’de Sigarayı bırakma semineri düzenlendi. Belediyemizin katkıları ile Cumartesi günü Saat 14.00'da Öğretmen Evinde Sigarayı zihinsel olarak bırakma semineridüzenlendi. İŞTE SEMİNER AYRINTILARI: Sigara içiyorsanız, Sigaradan vazgeçemiyorsanız, Sigarayı bırakmayı düşünüyor ama yöntemini bilmiyorsanız, Sigarayı defalarca bırakıp yeniden başladıysanız ve bu yüzden asla bırakamayacağınıza inanıyorsanız, Sigarayı çok seviyorsanız ve bırakmayı düşünmüyorsanız, Hayatımda bir tek sigara zevkim var diyorsanız, bu seminere bizi dinlemeye gelin... NASP Nedir? NASP, açılımı Neuro Anti-Smoking Programming’dir. Türkçe NASP; zihinsel sigarayı bırakma programlaması anlamına gelir. Bilindiği gibi sigarayı bırakma hedefinde aşılması en güç problemler, zihinsel ve davranışsal problemlerdir. NASP, kişilerin karşılaştıkları bu psikolojik problemleri ortadan kaldırmak için hazırlanmış bir eğitim programıdır. NASP Tanıtım Semineri Nedir? NASP tanıtım semineri sigarayı bırakmayı düşünenler için NASP eğitiminin nasıl bir eğitim olduğunu anlatan bir seminer programıdır. Katılımcılara, nasıl bir sürecin içinde oldukları anlatılır ve NASP eğitimiyle ilgili ön bilgiler verilir. Katılımcılardan sigarayı bırakmaları istenmez. NASP eğitimini almak isteyenlerin asıl eğitime katılmaya karar vermeden önce NASP tanıtım seminerine katılmaları tavsiye edilir. NASP Tanıtım Semineri Bedeli: Bu proje Dönüşüm Konağı Başarı Psikolojisi Enstitüsü'nün sosyal sorumluluk projesidir. Bu sebepten dolayı NASP Tanıtım Semineri Katılımcılara Ücretsiz gerçekleştirilmektedir. Eğitimci: Altuğ GECECİ Dönüşüm Konağı Başarı Psikolojisi Enstitüsü Deneyimsel Tasarım Öğretisi Eğitimcisi SEMİNER TARİHİ: 09 MART 2013 (Cumartesi) SAAT 14:00-16:00 Dursunbey Öğretmen Evi Konferans Salonu kaynak:dursunbe belediyesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dursunbey Belediye Başkanının Çalışmalarından Memnunmusunuz?

YÖNETİCİ MAİL:h.simal25@gmail.com

sitemizi nasıl buldunuz

Devlet Hastanesi Randevu Al

Randevu Telefon : (0266) 662 50 71